zondag 2 januari 2011

2011!

Alweer de 2e dag van het nieuwe jaar.
Voor iedereen wens ik dat het prachtig, mooi, liefdevol en vredevol 2011 wordt.
Geniet van elke dag!



Ik ben wel blij dat het weer een 'normale' week wordt. Want wat was het hectisch en druk, maar wel heel erg gezellig! En alles beleefd in goed gezeldschap. Wat wil een mens nog meer.
Vandaag alle kerstspullen opgeruimd en de boel heerlijk schoongemaakt. Normaal is dat echt  niet m'n hobby maar na deze dagen vind ik het heerlijk. En was ook heel erg nodig want we hebben nogal wat mensen over de vloer gehad met kerst, m'n verjaardag, oud en nieuw en wat er zo tussendoor af en toe nog aan kwam waaien. Alleen de bovenverdieping nog maar dat komt deze week wel eens. Morgen weer naar het werk en gelijk afspraak met de dokter maken. Ben nog steeds niet helemaal fit en de keelpijn en hoesten is af en toe zo erg dat ik bijna niet kan slikken. Ben al paar jaar niet bij de beste man geweest (gelukkig) maar duurt me nu te lang. Eens kijken of hij een lekker drankje voor me heeft.
Verder hoop ik dat het een heerlijk en gezond jaar wordt. En hoop meer tijd voor m'n hobbies te hebben.
Heb zo'n zin om te schilderen maar kwam er de laatste tijd niet aan toe. En hoofd zat ook zo vol dat de inspiratie ontbrak. Ook hoop ik meer tijd te hebben om een fijn boek te lezen, en meer tijd om meer te experimenteren met koken, en meer tijd om te frobelen en handwerken, en meer tijd om lekker in huis bezig te zijn, en...en.... en......Zie het nu al.....dit jaar kom ik weer tijd te kort! :):)
Maar....ik ga wel proberen van elke dag te genieten en ook me daar bewust van te zijn.
Ik wens iedereen een hele fijn week.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten