donderdag 20 januari 2011

Loslaten...

Vandaag laatste ochtend van de week gewerkt en dus lekker weekend nu! Heerlijk, kan nu dus aan de slag met m'n catering voor te bereiden. Omdat het vandaag zo lekker weer was heb ik, ondanks zo géén zin, toch maar even de ramen buiten gelapt. Zo, dat was echt, echt nodig! Dus wel weer lekker nuttig gevoel. Verder vanmiddag even bij een vriendin langs geweest voor kopje koffie en haar nieuwe inrichting bekeken. Ze had mega veel geschilderd, alles in nieuwe kleurtjes. Top gedaan en we hebben even heerlijk bijgekletst en de middag afgesloten met een lekker wijntje.

Verder kreeg ik vandaag via de mail de scan van een oud handschrift van Makkie. Zo lief dat ze dit met ons wil delen. Heb inmiddels een idee wat ik ermee ga doen maar dat moet ik eerst maar eens uitproberen.
Makkie, super bedankt.
Voor de creabea's onder ons, bekijk haar blog maar eens:
http://itsamakkie.blogspot.com/

Verder vond ik op het internet nog wel een toepasselijke spreuk. Misschien dat ik ondanks mijn grote hunkering naar het voorjaar en fris jong groen de kale bomen nu nog even kan waarderen.




Voor iedereen vast een fijne vrijdag!

Groetjes,
Agnes

5 opmerkingen:

  1. grappig, ik had het in mijn blogje vandaag ook over loslaten, dus ik kon het even niet laten door te `surfen`naar die van jou. Mooie tekst en heel erg waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnes,
    wat een drukte deze week , ik hoop dat de uitslagen van je vaders onderzoeken goed waren .......


    Enne die ramen , die moeten er vandaag bij mij ook echt aan geloven , nu gaat het wel maar als de zon er op schijnt , oei ......

    Veel succes met de catering , gaat je vast heel goed lukken .
    Alvast een fijn weekend gewenst , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo waar, die spreuk over loslaten. Bedankt voor de reminder. Ik ben je trouwens vanaf deze week gaan volgen, je blog spreekt me aan. Ik ben erg nieuw in bloggerland en nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt hier. Er gaat wel een wereld voor me open hier, erg leuk.

    Ik wens je een fijn weekend, groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tekst hoor...maar laat het toch maar lente worden. En zolang de blaadjes nog niet aan de bomen komen, lap ik mijn ramen niet, uit protest. (alleen moet de zon niet al te hard gaan schijnen, want dan zijn ze wel heel errug smerig...)
    Hoe is het met je vader???
    Succes met de catering...was toch niet voor mijn feestje bedoeld hè....of was dat een verrassing???..haha...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Agnes, wat leuk dat je ook bij mij een berichtje hebt geplaatst en je hebt aangemeld om mij te volgen. Succes met het soepje ;)

    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen