maandag 13 december 2010

Begin van het kerstgevoel

Eindelijk weer een nieuw berichtje. Ben nog steeds erg aan het stoeien hoe het allemaal werkt. Moeilijk zat.
Afgelopen zaterdag de kerstboom neergezet. Altijd een hele onderneming. Zolder op, alle spullen verzamelen.
En dan zie je weer hoeveel spullen er in de loop der tijd verzameld zijn. Zo'n beetje alle kleuren al gehad.
De afgelopen jaren op naturel tinten overgegaan en dit jaar voornamelijk wit.
Best tevreden over het resultaat. Ook erg tevreden over het boompje zelf qua formaat en vorm. We hebben wel eens zieliger exemplaren gehad. Elk jaar overwegen we om een kunstboom te kopen. Stuk makkelijker en
geen gehannes met uitvallende naalden. Maar ja, eigenlijk gaat er toch niets boven een echte boom.
En ok....dan over een paar weken maar lekker klagen en zuchten wat een bende het toch wordt met zo'n boom.
Hier even een kleine impressie. Ik heb zitten spelen met photoscape. Leuk!!
Alleen nog kijken of het ook zo op m'n blog komt zoals ik in gedachten heb.







Ps. Wat vind je van onze eigen engel? Is het geen schatje? Zelf vind hij het een minder goed idee denk ik.:)

1 opmerking:

  1. hoi Agnes, ik kom eens bij jou kijken :)))
    Vind je collage super. Ik moet die picasa 3 toch eens wat beter uit gaan proberen. Je engeltje vind ik erg lief :)))
    Ik ga weer verder kijken en wens je/jullie een fijne 2de paasdag
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen