zaterdag 4 december 2010

Het begin.

Na vele weken wikken en wegen heb ik dan toch eindelijk besloten mijn eigen blog te maken. Geïnspireerd door velen van jullie die ik al een tijdje (anomiem) volg. Ik vind het heerlijk om jullie berichtjes te lezen. Sommigen inspirerend, sommigen beroerend, anderen weer humoristisch....ik vind het fantastisch. Toch start ik deze blog voornamelijk (nog) voor mijzelf. Als een soort dagboek waarin ik dingen wil vastleggen waar ik mee bezig ben of wat mij bezighoud. Alledaagse dingen, wat ik doe, wat ik denk, wat ik kook, wat ik creëer, wat ik liefheb. Ik heb  het al vaker geprobeerd om dingen op te schrijven in een schriftje. Maar ik blijk daar toch niet goed in te zijn. Misschien dat het op deze manier beter gaat. Dat ik hiermee ook jullie ook een kijkje in mijn leven laat zien is best wel een beetje eng. Normaal geef ik mijzelf niet zo snel bloot dus dat zal even wennen worden.
Toch begin ik maar gewoon en dan zien we wel.
Hoe dit allemaal werkt weet ik echt nog niet....ben nog erg aan stoeien. Hoe moet ik een lay-out maken die bij mij past? Hoe kan ik dingen invoegen, foto's plaatsen, enz. enz.  Nog heeeeeel veel vragen. Misschien mag ik aan anderen met ervaring raad vragen??


Fijne dag!
Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten