donderdag 23 december 2010

Bijna kerst.....

Vandaag nog niet echt opgeknapt dus toch weer thuis gebleven. Baal er stevig van want ik heb nog zoveel te doen.  Gelukkig heeft manlief vandaag al heel veel boodschappen voor me gehaald. Superlief, want ik weet wel zo'n beetje wat een heksenketel het nu in de winkels moet zijn. Hopelijk kan ik er morgen zelf even uit.


Er werd een hoop sneeuw voorspelt maar hier is vandaag nog geen vlokje bijgevallen. Als ik buienradar bekijk trekt het iedere keer net langs ons heen. Eigenlijk vind ik dat niet erg. Het is natuurlijk een prachtig gezicht, heerlijk om in te wandelen maar ik vind het doodeng op de weg.
Vandaag toch een beetje aangeklungeld. Toch nog iets 'kersterigs' op de tafel met een krans die ik nog had en wat blaadjes uit de tuin. (door manlief uit de tuin geknipt, de schat)


Ook nog even wat kaarsen bij elkaar gebonden met wat muziekpapier en touw. (Had ik ergens op een blog gezien maar kan me even niet herinneren welke. Degene die het herkend, dank je wel voor de inspiratie)


Ook heb ik van de week nog met muziekpapier wat sterren gemaakt. Leuk werkje om eens te proberen.
Ik heb ze aan een touw gehangen, maar ben nog niet helemaal tevreden. Zit nog te broeden op iets anders.
Misschien dat voor 1e kerstdag me nog wat invalt.:)




 

Ook nog even een fotootje van de krans die ik aan een deur heb hangen. Deze hangt er al een hele tijd maar ik vind hem wel bij de kerst passen.



Zo, toch weer een paar plaatjes geplaatst. Nu nog eventjes wat drinken en dan lekker onder de wol.
Ik wens voor morgen iedereen sterkte met de laatste voorbereidingen, boodschappen en voor sommigen de vele sneeuw die hier en daar valt. Wees voorzichtig.

Groetjes,
Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten